فیلم عمل جراحی کیسه صفرا با لیزر

فیلم عمل جراحی کیسه صفرا با لیزر | برای سنگ صفرا پیش چه دکتری باید رفت | برای سنگ صفرا چه دکتری باید رفت | پولیپ کیسه صفرا | جراحی کیسه صفرا

فیلم عمل جراحی کیسه صفرا با لیزر

فیلم عمل جراحی کیسه صفرا با لیزر ، در واقعیت چیزی به‌عنوان درمان سنگ کیسه صفرا با لیزر وجود ندارد. درمان سنگ صفرا با لیزر درواقع نتیجه یک اشتباه مرسوم بین افراد است و منظور از این روش درمانی، همان جراحی لاپاراسکوپی سنگ کیسه صفرا است که عوارض بسیار کمی دارد.

دفع سنگ کیسه صفرا با جراحی

چند راه مختلف برای از بین بردن سنگ کیسه صفرا وجود دارد که اینجا به توضیح آن‌ها می‌پردازیم:

لاپاراسکوپی

در لاپاراسکوپی جراح یک سری برش‌های کوچک روی شکم ایجاد کرده و سپس به کمک ابزارهایی کیسه صفرای متورم شده و آسیب‌دیده را برمی‌دارد. برش‌های کوچک‌تر درد بعد از عمل کمتر و زمان بهبودی سریع‌تری نسبت به جراحی‌های معمولی «جراحی باز» دارند.

جراحی باز

برخی از افراد ممکن است شرایط پیچیده‌تری داشته باشند و برای مدیریت آن‌ها به جراحی باز نیاز باشد. اگر جراحی باز داشته باشید، مدت طولانی‌تری بعد از عمل در بیمارستان بستری خواهید بود و چون برش‌ها بزرگ‌تر هستند، دوره نقاهت طولانی‌تری در خانه خواهید داشت. اگر جراح شما در طول عمل با عوارضی مواجه شود، برخی از کوله سیستکتومی‌های لاپاروسکوپی ممکن است نیاز به تبدیل به جراحی باز داشته باشند.

درمان سنگ کیسه صفرا با لیزر

در واقعیت چیزی به‌عنوان درمان سنگ کیسه صفرا با لیزر وجود ندارد. درمان سنگ صفرا با لیزر درواقع نتیجه یک اشتباه مرسوم بین افراد است و منظور از این روش درمانی، همان جراحی لاپاراسکوپی سنگ کیسه صفرا است که عوارض بسیار کمی دارد.

دریافت نوبت از بهترین جراح عمومی