پزشکان فوق تخصص زنان و زایمان قزوین

پزشکان فوق تخصص زنان و زایمان قزوین - بهترین دکتر زنان زایمان قزوین - بهترین پزشکان زنان قزوین - بهترین پزشک زنان قزوین - زنان قزوین

پزشکان فوق تخصص زنان و زایمان قزوین

پزشکان فوق تخصص زنان و زایمان قزوین ، درمان زگیل تناسلی (بانوان) در قزوین ، لابیاپلاستی با لیزر در قزوین ، لابیاپلاستی با بیهوشی در قزوین ، لابیاپلاستی در افراد باکره ، واکسن گارداسیل در قزوین ، معاینه بکارت در قزوین ، واژینال ، اچ پی وی hpv ، پاپ اسمیر ، کولپوسکوپی رحم ، هودوپلاستی با بیهوشی در قزوین ، هردوکتومی ، سفید کردن واژن در قزوین ، هامینوپلاستی ، جراحی زیبایی واژن در قزوین ، ترمیم واژن در قزوین ، درمان افتادگی واژن ، تزریق ژل به واژن ، تزریق چربی به واژن در قزوین ، تنگی واژن

بهترین متخصص زنان و زایمان در قزوین کسی است که بهترین خدمات بهداشتی، درمانی و زیبایی را به زنان ارائه دهد. عنوان بهترین برازنده پزشکی است که در برقراری ارتباط با بیمارانش موفق بوده و فرد در هنگام مراجعه واهمه ای از بیان مشکلات خود نداشته باشد و بتواند با خیال راحت و در کمال آرامش به پزشک خود اعتماد کند.

بهترین پزشکان فوق تخصص زنان و زایمان قزوین کیست؟

بهترین متخصص زنان و زایمان پس از طی دوره‌های تئوری و عملی پزشکی مربوط به مراقبت‌های زایمان و جراحیهای زیبایی زنان به ارائه خدمات می پردازد. مدارک علمی و بین المللی یک پزشک مهر تاییدی بر بهترین بودن اوست. یک متخصص زنان و زایمان مشاوره‌های علمی و تخصصی را در زمینه بارداری و زایمان همچنین پیشگیری هرگونه خطر در این دوران را در اختیار مادران قرار می دهد.

وظایف بهترین فوق تخصص زنان قزوین

بیماری‌ها و مشکلات بسیاری وجود دارد که سلامت زنان را تحت شعاع قرار می‌دهد. متخصص زنان و زایمان با انجام آزمایشات درست و لازم، بیماری هر فرد مراجعه کننده را تشخیص داده و اقدامات درمانی مورد نیاز را آغاز می کند.

تشخیص، کنترل، مراقبت و درمان بیماری های زنان از وظایف این پزشک متخصص است. بیماری های از جمله: کیست و فیبروم رحم، افتادگی مثانه و رحم، بی اختیاری در ادرار، مشکلات واژن، بیماری‌های سنین بلوغ و دوران عادت ماهیانه، نازایی، مشکلات یائسگی، بیماری های پستان، زایمان طبیعی، زایمان سزارین و … از جمله مشکلاتی است که در تخصص پزشک زنان و زایمان است.

خدمات بهترین فوق تخصص زنان و زایمان در قزوین

دکتر باندرانایکه عماری بهترین خدمات مراقبتی، درمانی، جراحی زنان و زایمان و همچنین  پاسخگویی به سوالات مراجعین را ارائه می‌دهد.

همچنین بهترین خدمات زیبایی از جمله: پلاسما تراپی واژن، جوانسازی واژن، تزریق چربی به واژن، تنگ کردن واژن، جراحی واژینوپلاستی،لابیاپلاستی و پرینورافی را به زنان متقاضی این روش های زیبایی ارائه می دهد.

همچنین درمان بیماری‌ها با جراحی هایی نظیر: لاپاراسکوپی، هیسترکتومی، هیستروسکوپی، لاپاراتومی، میومکتومی و کولپوسکوپی رحم توسط دکتر عماری انجام می شود در عین حال دکتر عماری سابقه درخشانی در انجام زایمان های طبیعی، زایمان سزارین و درمان موفق HPV دارند.

تفاوت فوق تخصص زنان و زایمان با ماما

زنانی که تمایل و قصد بارداری دارند لازم است پیش از هر اقدامی تحت نظر بهترین متخصص زنان و زایمان قرار گیرند تا در دوران بارداری و زایمانی دغدغه و استرسی نداشته باشند و با بهترین شرایط این دوران را سپری کنند. اما متاسفانه در جامعه درک صحیحی از تفاوت میان ماما و یک متخصص زنان و زایمان وجود ندارد.

یک ماما و یک متخصص زنان و زایمان در حیطه خود مستقل و متفاوت عمل می کنند اما به نوعی مکمل یکدیگر هستند بنابراین معیار انتخاب آن‌ها نیز متفاوت است. در ادامه به بررسی این تفاوت‌ها خواهیم پرداخت تا با دید باز و آگاهی کامل به هر کدام از رشته ها آن را انتخاب کنید:

بسیاری از افراد تخصص مامایی و تخصص زنان و زایمان دقیقا مشابه می دانند اما این دو رشته با هم تفاوت‌های اساسی دارند.

یک متخصص زنان و زایمان در دانشکده پزشکی تحصیل کرده است و پس از گذراندن دوره پزشکی عمومی تخصص زنان و زایمان را انتخاب کرده و تحصیلات خود را ادامه داده است.

اما ماما در دوره کارشناسی و گاها کارشناسی ارشد مامایی تحصیلات خود را گذرانده و به اندازه متخصص زنان از بیماری‌های زنان اطلاع ندارد.

دکتر باندرانایکه عماری

مامایی یکی از زیر شاخه‌ های علوم پزشکی است در واقع ماما، متخصص بهداشت و درمان است. ماما ها اصولا در مراحل پیش از بارداری، طول بارداری، زایمان و پس از آن، از مادر و کودک مراقبت می‌کنند بنابراین وظیفه اصلی و کلی ماما، حفظ سلامتی نوزاد و مادر است. همچنین مشاوره در حوزه تنظیم خانواده، بهداشت خانواده و بهداشت زنان از جمله وظایف یک ماما است.

اما یک متخصص زنان و زایمان برای درمان انواع بیماری‌های مربوط به زنان آموزش دیده و تخصص دارد و همچنین به‌طور کامل به علم پزشکی و آناتومی بدن زنان آگاه است بنابراین حوزه “سلامت زنان” در تخصص اوست.

متخصص زنان و زایمان تمامی مشکلات و بیماری‌های مربوط به بارداری، باروری،نازایی، زایمان، قاعدگی، عفونت‌ها، اختلالات هورمونی و… را درمان می کند. همچنین انواع جراحی های زنانه و جراحی های زیبایی ناحیه تناسلی زنان را انجام می‌دهد.

 بهترین زمان مراجعه به فوق تخصص زنان و زایمان در قزوین

بسیاری تصور می کنند تا علائم و نشانه های یک بیماری را نداشته باشند نیازمند مراجعه به پزشک نیستند اما به دلیل حساسیت های بالایی که در خصوص سلامت زنان وجود دارد لازم است سالانه چند بار به منظور چکاپ و انجام تست های پیشگیری کننده به بهترین متخصص زنان و زایمان مراجعه کنند.

همچنین بسیاری از بانوان مجرد این دیدگاه اشتباه را دارند که تا قبل از ازدواج نیازی به بررسی و معاینه پزشک زنان ندارند. اما لازم به ذکر است تمامی زنان از سن 13 سالگی با شروع بلوغ باید سالیانه به پزشک متخصص زنان و زایمان مراجعه کرده  و تحت مراقبت ها و معاینات پیشگیری کننده قرار گیرند تا سیکل های قاعدگی آنان بررسی و شرح حال کامل گرفته شود، همچنین انجام معاینات سینه و لگن نیز می توانند از جمله این بررسی ها باشد.

تمام این معاینات با توجه به شرایط و سن مراجعه کننده انجام می‌شود که در برخی زنان لازم است  تست پاپ اسمیر یا ماموگرافی انجام شود.

در چه مواردی باید به بهترین فوق تخصص زنان و زایمان در قزوین مراجعه کنیم؟

تمام زنان و دختران جوان در قزوین هر زمانی یکی از شرایط زیر را تجربه کردند لازم است به دکتر باندرانایکه عماری برای رفع مشکل مراجعه کنند و از دستیابی به نتیجه موثر اطمینان کامل داشته باشند:

زنانی که ترشحات غیر عادی از ناحیه واژینال دارند باید سریعا به پزشک متخصص زنان و زایمان مراجعه کنند.

زمانی که دردهای غیر طبیعی در ناحیه دستگاه تناسلی و لگن ظاهر شود. ضرورت مراجعه به پزشک زنان احساس می شود.

زنانی که قصد اقدام برای بارداری را دارند پیش از هر اقدامی باید توسط یک متخصص ماهر و با تجربه معاینه و بررسی شوند.

بروز درد های غیر طبیعی در هنگام رابطه جنسی، زنگ هشداری برای مراجعه به متخصص زنان و زایمان است.

زنانی که برای بارداری اقدام کرده اند اما نتیجه ای در بر نداشته است. باید مراجعه به یک متخصص زنان را در اولویت قرار دهند.

مراجعه به متخصص زنان و زایمان در دوران بارداری به منظور انجام مراقبت های پزشکی از ضروریات است.

طولانی شدن دوران عادت ماهیانه یعنی زمان مراجعه به متخصص زنان و زایمان فرا رسیده است.

در صورتی که  زنان دچار خونریزی های غیر طبیعی شوند. لازم است در اولین فرصت نسبت به اخذ نوبت از دکتر زنان اقدام کنند.

افرادی که از ظاهر ناحیه تناسلی خود ناراضی هستند و دچار کمبود اعتماد به نفس در این زمینه شده اند با مراجعه به متخصص زنان و زایمان و انجام انواع جراحی های زیبایی وازن این مشکل خود را برطرف کنند.

دکتر باندرانایکه عماری

بهترین دکتر زنان زایمان قزوینبهترین پزشکان زنان قزوینبهترین پزشک زنان قزوینمتخصصین زنان قزویندکتر زنان قزوینلیست متخصص زنان و زایمان قزوینمتخصص مامایی قزوینبهترین فوق تخصص زنان و زایمان قزوینبهترین فوق تخصص زنان و زایمان در قزوینبهترین دکتر متخصص زنان و زایمان در قزوینمتخصص زنان و زایمان در قزویندکتر متخصص زنان و زایمان خوب در قزویندکتر زنان و زایمان خوب قزوینجراح و متخصص زنان و زایمان در قزوینپزشکان فوق تخصص زنان و زایمان قزوینجراح و متخصص زنان و زایمان قزوینپزشک متخصص زنان و زایمان قزوینزنان و زایمان قزوینبهترین متخصص زنان و زایمان قزوینمتخصص زنان قزوینبهترین متخصص زنان زایمان قزوینمتخصصین زنان زایمان قزوینزنان زایمان قزوینبهترین دکتر متخصص زنان و زایمان قزویندکتر متخصص زنان و زایمان قزوینمتخصص زنان و زایمان قزوین