همه چیز درباره تزریق فیلر لب

همه چیز درباره تزریق فیلر لب

چند روز بعد از تزریق فیلر لب میشه رژ زد | همه چیز درباره تزریق فیلر لب | فیلر تزریق ژل لب مدل چاک دار | بعد از تزریق فیلر لب چه کنیم | قبل از تزریق فیلر لب چه باید کرد

فیلر لب چیست؟

پروتز لب نوعی عمل زیبایی است که باعث پرتر و حجیم تر شدن لب ها می شود. امروزه از انواع پر کننده های پوستی برای بزرگ کردن لب ها استفاده می کنند که رایج ترین آنها فیلرهایی می باشند که ساخته شده از اسید هیالورونیک هستند. اسید هیالورونیک به طور طبیعی در بدن انسان یافت می شود، بنابراین با حداقل تهاجم و خطر باعث حجیم تر شدن لب ها می شود. قبل از اینکه استفاده از فیلرها ترویج پیدا کند پزشکان از کلاژن به عنوان پرکننده پوستی استفاده می کردند؛ اما امروزه با روی کار آمدن فیلرها که گزینه های ایمن تری هستند استفاده از این کلاژن ها خیلی کم شده است.

نحوه تزریق فیلر به لب چگونه است؟

ابتدا پزشک معالج با معاینه شما و شناخت نوع پوست شما بهترین تکنیک روش، مقدار تزریق و نواحی که نیاز به تزریق دارند را مشخص می کند.

مقدار ژل تزریقی و سطحی یا عمقی تزریق شدن آن کاملا بستگی به نوع فیلر مورد استفاده و نتایج مورد انتظار شما دارد.

پس از این مراحل پزشک لب شما را توسط بی حسی موضعی بی حس می کند و پس از ضدعفونی کردن ناحیه با سرنگ مخصوصی فیلر را به لایه های پوستی و یا زیر پوستی تزریق می کند.

ویژگی بهترین ژل لب چیست؟

انواع ژل لب و برندهای آن بسیار متفاوت است؛ در واقع از بین انواع مختلف فیلر، فیلری بهترین است که ویژگی های زیر را داشته باشد:

سفتی مناسب؛
گلوله نشدن ژل پس از گذشت چند وقت؛
ژل باید به طور یکنواخت در ناحیه مورد نظر جذب شود.
چسبندگی مناسب

رایج ترین انواع ژل لب

در گذشته استفاده از کلاژن برای حجیم سازی لب ها بسیار رایج بود اما به دلیل عوارضی که داشت و از آنجا که نتایج غیرقابل بازگشت بود استفاده از آن به مرور کمتر و کمتر شد. در عوض امروزه پزشکان از هیالورونیک اسید (HA) که نوعی ماده طبیعی است و در بدن انسان هم یافت می شود برای حجم دهی به لب ها استفاده می کنند. این روش یک روش موقتی است و در صورتی که توسط یک پزشک متبحر این عمل انجام شود بدون هیچ گونه عارضه ای است.

رایج ترین انواع فیلر لب مورد استفاده در بهترین کلینیک های زیبایی عبارتند از: فیلر لب ژوویدرم، ژل لب نورامیس، فیلر لب رووفیل، ژل لب پرنسس، فیلر لب رستیلن، ژل لب آلیاکسین، فیلر لب الانسه، ژل لب ریوانس و …

معرفی انواع روش های تزریق ژل لب

انواع روش های تزریق فیلر لب بسیار متفاوت است که با توجه به سلیقه شخصی شما و توقعی که از مقدار حجیم شدن لب ها پس از تزریق دارید، دکتر زیبایی از یکی از روش های زیر استفاده می کند:

تزریق فیلر لب به روش‌های مختلفی انجام می‌گیرد که با توجه به سلیقه و حجم مورد نظر خود می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. در ادامه مهمترین و معروف ترین مدل های تزریق فیلر لب را نام میبریم که عبارتند از:

تزریق ژل لب عروسکی یا باربی؛
تزریق فیلر لب مدل روسی؛
ژل لب مدل سه دکمه ای؛
تزریق فیلر لب طبیعی؛
تزریق ژل لب مدل قلوه ای؛
تزریق فیلر لب مدل چاک دار؛
تزریق فیلر لب مدل صدف؛
تزریق فیلر لب مدل گرد؛
ژل لب مدل هالیوودی؛
تزریق فیلر لب مدل کمان؛