فوق تخصص پوست در یزد

فوق تخصص پوست در یزد بهترین دکتر پوست در یزد دکتر متخصص پوست یزد بهترین دکتر فوق تخصص پوست یزد بهترین متخصص پوست یزد بهترین دکتر پوست یزد

فوق تخصص پوست در یزد

پزشکان متخصص پوست و مو یزد – نوبت دهی متخصص پوست یزد – پزشکان متخصص پوست و مو در یزد – پزشک متخصص پوست در یزد – دکتر پوست و مو در یزد – بهترین دکتر پوست در یزد – آدرس دکتر پوست در یزد – متخصص پوست خوب در یزد – بهترین فوق تخصص پوست یزد – لیست بهترین پزشکان متخصص پوست و مو در یزد – بهترین متخصص پوست و مو زن در یزد – لیست بهترین دکترهای متخصص پوست و مو در یزد – نوبت دهی بهترین متخصص پوست و مو در یزد – متخصص پوست و مو در یزد به همراه آدرس و شماره تماس – دکتر پوست مو و زیبایی – متخصص پوست و مو و هرآنچه که باید درباره او بدانید

خدمات متخصص پوست و مو

زمانی که پوست یا مو به دلایل مختلف با مشکلات و بیماری ها درگیر می شوند، این مسئله بیش تر از هر چیزی به زیبایی شما لطمه می زند. به همین دلیل اولین راه حلی که به ذهنتان می رسد مراجعه به یک دکتر متخصص پوست و موی خوب است. درماتولوژیست یا متخصص پوست و مو و زیبایی به کمک علم و دانش خود و با استفاده از دارو یا تکنولوژی های روز به درمان مشکلات می پردازد. خدمات متخصص پوست و مو به دو بخش درمانی و زیبایی تقسیم می شود که در ادامه با هر یک از این خدمات آشنا خواهید شد.

خدمات درمانی دکتر پوست و مو

زمانی که پوست و مو دچار مشکلات مختلف می شوند، متخصص به کمک داروها و درمان های تکمیلی به رفع مشکلات می پردازد. انتخاب بهترین دکتر پوست می تواند به شما در تسریع روند درمان بیماری های این حوزه کمک بسیار زیادی نماید. یک متخصص پوست خوب با استفاده از جدید ترین تکنیک ها و دستگاه های مربوطه به درمان مشکلات شما خواهد پرداخت.

تزریق بوتاکس

سم بوتولینوم که با نام تجاری بوتاکس (Botox) در بازار عرضه می شود، یکی از کارآمدترین مواد در پزشکی زیبایی برای رفع چین و چروک های پوستی است. بوتاکس با فلج کردن موقت عضلات ناحیه ای که به آن تزریق می شود، مانع از ایجاد چین و چروک می شود. بوتاکس باید حتماً توسط بهترین متخصص پوست و در یک کلینیک زیبایی معتبر انجام شود. متاسفانه بعضی از برندهای بوتاکس از کیفیت مناسبی برخوردار نیستند و تزریق آن ها توسط افراد غیرمتخصص باعث بروز مشکلات جبران ناپذیر برای فرد می شود.

یکی از بهترین برندهای بوتاکس مارک دیسپورت است که نسبت به سایر برندها کیفیت بهتر، ماندگاری طولانی تر و قدرت بیشتری دارد. تزریق بوتاکس برای رفع خطوط پیشانی، خط اخم (میان دو ابرو)، رفع خطوط کنار چشم، رفع چین و چروک های گردن، رفع خطوط ریز در نواحی مختلف صورت مناسب است. علاوه بر این، از تزریق بوتاکس برای طرح لبخند نیز استفاده می شود. زمانی که فرد در هنگام خندیدن لثه مشخصی داشته باشد، برای پوشش دهی بیشتر لب ها رویی لثه از بوتاکس استفاده می شود.

اصلاح فرم بینی

یکی از مهم ترین خدمات بهترین کلینیک زیبایی خاورمیانه و ایران اصلاح فرم بینی بدون جراحی و با تزریق فیلر است. بسیاری از افراد به دلایل مختلف حاضر به جراحی بینی نیستند و به همین دلیل می توانند با مراجعه به متخصص زیبایی با تزریق فیلر فرم بینی را به حالت دلخواه تغییر دهند. مزیت این روش نسبت به جراحی این است که فرد می تواند بلافاصله به فعالیت های روزانه خود برگردد.

تزریق چربی

موثرترین، کم تهاجمی ترین و ماندگارترین روش جوانسازی و حجم دهی به پوست و نواحی مختلف بدن تزریق چربی است. این روش زیباسازی و جوانسازی پوست کم خطرترین روش است زیرا چربی از بدن خود فرد گرفته می شود و طی فرایندی، چربی پاکسازی می شود و سپس تزریق صورت می گیرد. تزریق چربی به نواحی ای انجام می شود که به دلیل بافت کم چربی، فرو رفته شده اند. تزریق چربی به افزایش حجم گونه، رفع گودی زیر چشم، برجسته کردن لب ها و چانه، برجسته کردن باسن، برجسته سازی سینه، جوانسازی دست، پر کردن اسکار و جای جوش و رفع شلی و افتادگی پوست و جوانسازی ناحیه تناسلی بانوان استفاده می شود. مانند سایر روش های زیباسازی پوست، تزریق چربی نیز باید توسط دکتر خوب پوست انجام شود.