بهترين دكتر خانم جراح سينه زنجان

بهترين دكتر خانم جراح سينه زنجان | متخصص پستان در زنجان | بهترین جراح عمومی زنجان | جراح عمومی زنجان | متخصص جراح عمومی در زنجان

بهترين دكتر خانم جراح سينه زنجان

بهترين دكتر خانم جراح سينه زنجان ، جراحی سینه یکی از پر طرفدار ترین عمل های زیبایی اندام است که در بسیاری از موارد با نتیجه ای فوق العاده همراه خواهد بود. جراحی سینه به منظور زیبایی و البته در برخی از موارد برای درمان و یا برداشتن توده های درون سینه نیز انجام می شود که در این جهت نیاز است تا شما بهترین جراح سینه را با معیار هایی که در ادامه به شما معرفی می شود انتخاب نمایید. امروزه جراحی زیبایی سینه با توجه به اهمیت زیاد زیبایی اندام، پر طرفدار و پر متقاضی شده است که البته تاثیرات به سزایی در کیفیت زندگی و احساس اعتماد به نفس در فرد خواهد داشت . این عمل که باید توسط بهترین جراح سینه انجام شود نیاز به انتخاب دقیق و درست از جانب متقاضی دارد.

شکل اندازه و فرم سینه ها همگی می تواند بر روی زیبایی و سلامت جسمانی افراد تاثیر بگذارد. افرای که از ظاهر سینه خود ناراضی اند، معمولا دارای اعتماد به نفس پایینی بوده و همواره خود را با دیگران مقایسه می کنند که باعث می شود احساس سرخوردگی داشته باشند.

ویژگی های جراح سینه خوب

جراح سینه به شما مشاوره ای صادقانه خواهد داد ، اگر فرم کلی سینه شما متناسب با معیارهای لازم برای جراحی باشد حتما این مورد را خاطر نشان خواهد کرد ، از طرفی اگر نتیجه ی جراحی دارای ریسک و یا مشکلاتی باشد صادقانه و با توضیحات لازم به شما این مساله را عنوان می کند . ایشان با توجه به معیارهای زیبایی شناسی اندام شما را بررسی کرده و مطابق بر آن به شما توصیه های لازم برای انتخاب نوع جراحی و میزان تغییرات لازم را ارائه می کنند .

یکی از دغدغه هایی که اغلب افراد و به ویژه خانم ها برای جراحی سینه خود دارند، انتخاب یک جراح پستان خوب است. زیرا جراحی که انتخاب می کنند باید بتواند تمام خواسته ها و نیازهای معقول آن ها را در رابطه با جراحی سینه برطرف کند.

جراحی زیبایی سینه

جراحی زیبایی سینه جزو عمل های زیبایی است که امروزه در بین خانم ها طرفداران زیادی پیدا کرده است. با استفاده از انواع عمل های زیبایی سینه می توان فرم سینه را به شکل دلخواه تغییر داد؛ البته با صلاح دید فوق تخصص جراحی زیبایی سینه.

روش ها و تکنیک های بسیاری در جراحی سینه به کار برده می شوند. اما در برخی موارد بسته به شرایط، نیاز و خواسته بیمار ممکن است بیش از یک نوع تکنیک جراحی به کار برده شود. به طور کلی این جراحی ها شامل:

جراحی بزرگ کردن سینه (پروتز سینه)
کوچک کردن سینه (عمل ماموپلاستی)
بالا کشیدن سینه (لیفت سینه یا ماستوپکسی)
برداشتن و ترمیم پروتزهای کار گذاشته شده
جراحی های بازسازی و ترمیمی سینه در بیماران مبتلا به سرطان سینه

بهترين دكتر خانم جراح سينه زنجان

افزایش سایز سینه ها با پروتز سینه

عمل زیبایی پروتز سینه امروزه بسیار پر طرفدار و پر متقاضی است که یکی از بهترین جراحی ها برای افزایش حجم و اصلاح فرم سینه محسوب می شود، این عمل که نسبتا کم تهاجم تر از جراحی های سینه با تکنیک های دیگر است، بسیار محبوب و البته کارآمد است برای خانم هایی از کاهش سایز سینه ها در اثر کاهش وزن و یا کوچک بودن آن ها در اثر عوامل ژنتیکی رنج می برند. پروتز های سینه در انواع و سایز های مختلفی ارائه می شوند که با توجه به سلیقه متقاضی انتخاب می شوند. از روش های جراحی زیبایی سینه است که طی آن جراح سینه پروتزی از جنس سیلیکون یا سالین در سینه های کوچک کارگذاری می کند. پروتزها انواع و اشکال متفاوتی دارند که پزشک جراح طی جلسه مشاوره ای که قبل از جراحی با بیمار دارد وضعیت جسمانی، سایز و موقعیت قرارگیری سینه های او را مورد بررسی قرار می دهد. جراح سعی در این دارد که بهترین و مناسبترین نوع پروتز سینه را به شما معرفی نماید از این رو نیاز است تا شما با دقت مشاوره های قبل از جراحی را انجام دهید تا در انتخاب سایز و یا نوع پروتز خود دچار نگرانی و یا پشیمانی نباشید. جراح ابتدا بررسی های لازم را در این خصوص انجام می دهد سپس مطابق با علم و دانش خود و شرایط بیمار، نوع پروتز را مشخص می کند ، احترام گذاشتن به نظر جراح باعث می شود که نتیجه ای بهتر و مناسب تر دریافت نمایید.

ماموپلاستی یا کوچک کردن سینه ها

بزرگ بودن سینه ها معمولا ژنتیکی می باشد ، و یا اینکه در اثر افزایش وزن و تغییرات بدن به طور چشمگیری دچار افزایش سایز می شوند، جراحی ماموپلاستی کمک می کند که بزرگی سینه ها برطرف شود، این جراحی تحت بی هوشی عمومی انجام می گیرد و بعد از ایجاد برش چربی، بافت غدد و پوست اضافی برداشته می شود و سینه کوچک می شود و به سمت بالا لیفت داده می شود و درنتیجه فرم زیبایی در سینه ایجاد می شود . با لیپوساکشن می توان چربی های تجمع شده در این ناحیه را کوچک کرد.

ماموپلاستی برای خانم هایی مناسب است که سایز سینه شان بسیار بزرگ و همواره از درد ناحیه گردن و یا شانه ها رنج می برند. ماموپلاستی کمک می کند که سایز ایده آل سینه ها بازگردد و تناسب اندام را نیز در پی داشته باشد. با توجه به این مساله مهم است تا شما در انتخاب جراح دقت داشته باشید و البته بتوانید که به بهترین شکل ممکن نتایج مورد نیاز را دریافت نمایید. باید مشاوره های لازم در این خصوص را به دقت دریافت نمایید و راهنما های قبل و بعد از این عمل زیبایی را به طور کامل رعایت نمایید.

لیفت سینه یا ماستوپکسی

برای سینه هایی که در اثر عوامل مختلفی مانند بارداری، شیردهی، افزایش سن و … دچار شل شدگی شده و شکل ظاهری آن ها تغییر کرده است، می توان با انجام جراحی لیفت سینه آن ها را به سمت بالا تر منتقل کرد. در جراحی لیفت سینه برش های مختلفی ایحاد می شود که طبق نظر پزشک انتخاب می گردد. پس از انتخاب نوع برش، جراح بافت اضافی پستان را برداشته و به قسمت های بالایی پستان انتقال می دهد. در این جراحی نیز برشی دور هاله پستان ایجاد می شود و پس از اعمال تغییرات لازم، بخیه زده می شود.

در جراحی لیفت سینه اندازه سینه ها تغییر نمی کند. زیرا تنها از بافت اضافی پستان کم شده و سینه ها از حالت آویزان خارج می شود.

بازسازی و ترمیم پستان بعد از بهبودی سرطان

سرطان سینه یکی بیماری های شایع پستان است. جراح هنگام درمان اغلب بیماران مبتلا به سرطان سینه بدخیم مجبور به خارج کردن تمام یا بخشی از سینه است تا از شیوع سرطان به بخش های دیگر سینه جلوگیری کند. هدف از بازسازی سینه باز گرداندن سلامتی و اصلاح ظاهر سینه خانم ها است. از آنجایی که این جراحی از حساسیت بالایی برخوردار است، بهتر است برای انجام آن به یک فوق تخصص جراحی سینه مراجعه شود.

ترمیم پروتزهای کاشته شده و برداشتن آن ها

پروتزهایی که به منظور جای گذاری در سینه طراحی شده اند به گونه ای هستند که سال ها بدون ایجاد هیچ عارضه و مشکلی در بدن بیمار باقی بمانند. در برخی موارد ممکن است به دلیل نارضایتی بیمار از اندازه پروتزها و یا تغییر محل پروتز بیمار به اتاق عمل برده شود. اما در برخی موارد ممکن است بیمار دیگر تمایلی به داشتن پروتز نداشته باشد که طی یک جراحی ساده، با بی حسی موضعی و ایجاد یک برش کوچک پروتز از سینه ها خارج می شود.