مرکز بوتاکس تهران

مرکز بوتاکس تهران

مرکز بوتاکس تهران

روش های مختلفی برای زیبایی پوست صورت وجود دارد که یکی از آن‌ها بوتاکس است، بوتاکس با نفوذ در بافت های پوستی موجب از بین رفتن چین و چروک ها خواهد شد.

بهترین مرکز بوتاکس پیشانی تهران

بوتاکس یکی از عمل های بسیار پرطرفدار و مقرون به صرفه ای است که بدون احتیاج به بیهوشی به صورت سرپایی انجام می گیرد.این بوتاکس خطوط پیشانی را که در طول سالیان به وجود امده از بین میبرد.

بهترین مرکز بوتاکس لب تهران

یکی دیکر از خدمات بوتاکس لب میباشد که در ان با تزریق بوتاکس و شل کردن عضلات نواحی دهان ، لب به سمت بیرون می‌چرخد. بعنی پس انجام بوتاکس لب های شما بدون افزایش حجم ساختار خود لب، لب‌ها را بزرگ و حجیم می‌کند.

بهترین مرکز بوتاکس چانه تهران

یکی از راه های از بین بردن چین و چروک های چانه که در زمانی حرف زدن بوجود می آید و با افزایش سن بیشتر میشود، تزریق بوتاکس به چانه میباشد. عضلات چانه به دلیل کشیدن پوست در طول سالیان، چروک هایی را به وجود میاورد که میتوانید با شل کردن نواحی اطرف چانه و عضلات مربوط به ان، پوستی صاف و شفاف داشت.

بوتاکس، بهترین راه برای رفع چین و چروک صورت

طبق آمارهای جهانی یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین روش هایی که برای از بین بردن چین و چروک و جوانسازی پوست بکار گرفته می شود، تزریق بوتاکس است.بوتاکس از سم بوتولینوم ساخته می شود و چین و چروک موجود روی پوست را از طریق فلج کردن عضلات زیر آن از بین می برد.
می توان گفت بوتاکس یک روش موثر و ایمن برای جوانسازی و از بین بردن چین و چروک های صورت است که از طریق آن می توان چین و چروک های عمودی و افقی صورت را از بین برد.

آیا تزریق در مرکز بوتاکس ، یک روش ایمن است؟

شاید برخی افراد با شنیدن اسم سم بوتولینوم نگران سلامتی خود شوند، اما باید گفت تزریق بوتاکس در زیر پوست یک روش کاملا ایمن و بی خطر است و عوارض جانبی جدی ندارد. در مطالعات انجام شده، از بین افرادی که در مرکز بوتاکس اقدام به تزریق این ماده کرده اند، فقط 3 درصد با عوارض جانبی شدید مواجه شده اند که البته بسیاری از آن ها دارای بیماری های زمینه ای بوده اند.
افرادی که برای زیباسازی پوست خود نزد دکتر بوتاکس اقدام به تزریق این ماده می کنند، به مراتب کمتر دچار عوارض جانبی می شوند، زیرا میزان دوز مصرفی بوتاکس برای رفع چین و چروک پوست صورت بسیار کم است. برای یک تزریق ایمن و بهداشتی حتما به مراکز معتبر دارای مجوز های بهداشتی مراجعه کنید و توسط یک دکتر بوتاکس خوب این کار را انجام دهید.