جراح عمومی در صیاد شیرازی

About Me:

جراح عمومی در صیاد شیرازی | پزشک متخصص جراحی عمومی در صیاد شیرازی | بهترین دکتر فوق تخصص جراحی عمومی در صیاد شیرازی | دکتر جراح عمومی در صیاد شیرازی

جراح عمومی در صیاد شیرازی | پزشک متخصص جراحی عمومی در صیاد شیرازی | بهترین دکتر فوق تخصص جراحی عمومی در صیاد شیرازی | دکتر جراح عمومی در صیاد شیرازی

جراح عمومی در صیاد شیرازی ، جراحی عمومی (به انگلیسی: General surgery) یکی از تخصص‌های پزشکی است که به درمان بیماری‌های قسمت‌های مختلف بدن انسان باتکیه بر استفاده از روش‌های درمانی جراحی می‌پردازد. تأکید این رشته، کار بر روی تروماها، بیماری‌های دستگاه گوارش، شکم، گردن، غدد درون‌ریز، عروق محیطی و پستان است.

این رشته برخلاف نامش، تخصص جراحی‌ای است که بر اندام‌های شکمی (مانند روده‌ها) تمرکز دارد، که شامل مری، معده، روده باریک، روده بزرگ، کبد، لوزالمعده، کیسه صفرا و مجاری صفراوی، و اغلب غده تیروئید (به نسبت میزان دسترسی به متخصصان جراحی سر و گردن) می‌شود. جراحان عمومی همچنین با بیماری‌های دربردارندهٔ پوست، پستان، و فتق سروکار دارند. آن‌ها عمدتاً با تنه سروکار دارند از آنجا که متخصصین جراحی عمومی در بسیاری از مراکز دنیا، اولین سطح ارائه خدمات به بیماران تصادفی و اورژانس‌های تهدیدکننده حیات می‌باشند، دامنه فعالیت‌ها و توانایی شان بسیار وسیع است و در مواقع لزوم قادر به انجام جراحی‌های اورژانس رشته‌های دیگر مانند جراحی‌های ارتوپدی، جراحی‌های زنان، جراحی‌های اورولوژی، و در مواردی از جراحی‌های مغز و اعصاب نیز می‌باشند.

متخصصین جراحی عمومی به این سبب عمومی نامیده می‌شوند که قادر به جراحی همه اعضای بدن می‌باشند و این رشته تنها رشته از رشته‌های تخصصی جراحی است که در آن اصول جراحی آموزش داده می‌شود.

جراحی عمومی و لاپاراسکوپی در صیاد شیرازی

جراحی سینه
لیفت کردن سینه (ماستوپکسی)
کوچک کردن سینه (ماموپلاستی)
بازسازی سینه در سرطان
بزرگ کردن سینه با پروتز
کوچک کردن سینه در مردان (ژنیکوماستی)
جراحی تنه
لیپوماتیک
لیپوساکشن و لیپولیز
جراحی کوچک کردن شکم (آبدومینوپلاستی)
لیفت بازو و ران
جراحی صورت
جراحی بینی
لیفت ابرو
جراحی صورت
جراحی پلک (بلفاروپلاستی)
جراحی گوش
جراحی عمومی و لاپاراسکوپی
اعمال زیبایی غیر جراحی
کویتیشن
آر اف
ال پی جی
کرایولیپولیز
لیزر
تزریق چربی همگون
تزریق بوتاکس و دیسپورت
تزریق ژل و ژوویدرم